La revaloració constant del patrimoni i la seva seguretat només s’aconsegueixen amb una gestió realment seriosa i eficaç. A Cohabitar Gestió, ens encarreguem de realitzar tots aquells tràmits que comporta la gestió integral del seu patrimoni, per obtenir-ne la màxima rendibilitat i optimització, tot sota la responsabilitat de l’administrador de finques col·legiat.
Gestió administrativa i econòmica
Realitzem tots els tràmits necessaris per a què no s’hagi d’ocupar ni preocupar del seu immoble.
- Emissió i cobrament de rebuts
- Gestió, seguiment i control d’impagats
- Gestió de l’augment del cost de vida i, repercussió d’obres i costos dels serveis als arrendataris en lloguer
- Supervisió de pagaments (impostos, taxes, arbitris, serveis i subministraments, així com també obres i reparacions)
- Revisió final de liquidacions mensuals
- Seguiment i control dels sinistres, fins a la seva liquidació total per la companyia d’assegurances
Gestió comercial
Centralitzem tota la gestió comercial del seu immoble i, fem d’intermediari entre el propietari i l’inquilí per optimitzar el lloguer de la seva propietat.
- Assessorament a propietaris per una millor rendibilitat
- Valoració del lloguer dels seus immobles
- Gestió publicitària adequada per a cada producte
- Recerca i selecció d’inquilins potencials
- Confecció de contractes de lloguer
- Tramitació d’altes dels subministraments
- Tramitació de la cèdula d’habitabilitat i butlletins de subministres
- Servei de lloguer garantitzat
Gestió de manteniment i obres
Ens ocupem que els seus immobles compleixin les normatives vigents. Amb això aconseguim revalorar la seva propietat, reduir costos i una major seguretat.
- Obres de manteniment i rehabilitació d’edificis
- Obres i actuacions d’adequació a normatives d’instal·lacions i serveis
- Atenció d’incidències del dia a dia en matèria d’obres i manteniment
- Visites a les finques per un control en l’execució de les obres
- Tramitació d’ajudes en la rehabilitació
En tots els casos, se sol·licitaran pressupostos de les actuacions a realitzar sense cap compromís, per a l’aprovació de la propietat.
Oficina 24h Virtual
Per a més comoditat, posem a la seva disposició l’Oficina 24h Virtual, on podrà consultar en línia durant 24 hores, tota la documentació referent al seu immoble. A més, podrà realitzar les següents gestions:
- Consultar les liquidacions, actes i pressupostos
- Notificar i solucionar incidències d’una manera ràpida i eficaç
- Sol·licitar certificats i documents

Arquitectura, Enginyeria i Serveis Energètics.
- Cèdula d’Habitabilitat
- Certificat d’Eficiència Energètica
- Butlletí de Reconeixement d’Instal·lació Elèctrica
- Certificat d’Instal·lació Elèctrica
- Inspecció Tècnica d’Edifici
- Llibre de l’Edifici
- Projectes d’Obra de Rehabilitació d’Edificis
- Tramitació de Subvencions per a la Rehabilitació d’Edificis
- Optimització de Factura Elèctrica de Comunitats

Garanties per lloguer. Protegim pisos, oficines, naus, garatges i parcel·les.

Assessorament en assegurances. Planteja’ns la teva situació i busquem el producte que millor s’adapti a les teves necessitats en cobertures i preus: llar, comunitats, decessos, vides, empresa, etc .