La revaloració constant del patrimoni i la seva seguretat només s’aconsegueixen amb una gestió realment seriosa i eficaç. A Cohabitar Gestió, ens encarreguem de realitzar tots aquells tràmits que comporta la gestió integral del seu patrimoni, per obtenir-ne la màxima rendibilitat i optimització, tot sota la responsabilitat de l’administrador de finques col·legiat.

Gestió administrativa i econòmica

Realitzem tots els tràmits necessaris per a què no s’hagi d’ocupar ni preocupar del seu immoble.

  • Emissió i cobrament de rebuts
  • Gestió, seguiment i control d’impagats
  • Gestió de l’augment del cost de vida i, repercussió d’obres i costos dels serveis als arrendataris en lloguer
  • Supervisió de pagaments (impostos, taxes, arbitris, serveis i subministraments, així com també obres i reparacions)
  • Revisió final de liquidacions mensuals
  • Seguiment i control dels sinistres, fins a la seva liquidació total per la companyia d’assegurances

Gestió comercial

Centralitzem tota la gestió comercial del seu immoble i, fem d’intermediari entre el propietari i l’inquilí per optimitzar el lloguer de la seva propietat.

  • Assessorament a propietaris per una millor rendibilitat
  • Valoració del lloguer dels seus immobles
  • Gestió publicitària adequada per a cada producte
  • Recerca i selecció d’inquilins potencials
  • Confecció de contractes de lloguer
  • Tramitació d’altes dels subministraments
  • Tramitació de la cèdula d’habitabilitat i butlletins de subministres
  • Servei de lloguer garantitzat

Gestió de manteniment i obres

Ens ocupem que els seus immobles compleixin les normatives vigents. Amb això aconseguim revalorar la seva propietat, reduir costos i una major seguretat.

  • Obres de manteniment i rehabilitació d’edificis
  • Obres i actuacions d’adequació a normatives d’instal·lacions i serveis
  • Atenció d’incidències del dia a dia en matèria d’obres i manteniment
  • Visites a les finques per un control en l’execució de les obres
  • Tramitació d’ajudes en la rehabilitació

En tots els casos, se sol·licitaran pressupostos de les actuacions a realitzar sense cap compromís, per a l’aprovació de la propietat.


Oficina 24h Virtual

Per a més comoditat, posem a la seva disposició l’Oficina 24h Virtual, on podrà consultar en línia durant 24 hores, tota la documentació referent al seu immoble. A més, podrà realitzar les següents gestions:

  • Consultar les liquidacions, actes i pressupostos
  • Notificar i solucionar incidències d’una manera ràpida i eficaç
  • Sol·licitar certificats i documents
  • Connector.

    Gestión administrativa y económica

    Realizamos todos los trámites necesarios para que no se tenga que ocupar ni preocupar de su inmueble.
    Emisión y cobro de recibidos
    Gestión, seguimiento y control de impagados
    Gestión del aumento del coste de vida y repercusión de obras y costes de los servicios a los arrendatarios en alquiler
    Supervisión de pagos (impuestos, tasas, arbitrios, servicios y suministros, así como también obras y reparaciones)
    Revisión final de liquidaciones mensuales
    Seguimiento y control de los siniestros, hasta su liquidación total por la compañía de seguros

  • Connector.

    Gestión comercial

    Centralizamos toda la gestión comercial de su inmueble y hacemos de intermediario entre el propietario y el inquilino para optimizar el alquiler de su propiedad.
    Asesoramiento a propietarios para mejorar la rentabilidad
    Valoración del alquiler de sus inmuebles
    Gestión publicitaria, adecuada para cada producto.
    Selección de inquilinos potenciales
    Confección de contratos de alquiler
    Tramitación de altas /cambio de titularidad de los suministros
    Tramitación de la cédula de habitabilidad y boletines de suministros
    Servicio de alquiler garantizado

  • Connector.

    Gestión de mantenimiento y obras

    Nos ocupamos que sus inmuebles cumplan las normativas vigentes. Con esto conseguimos revalorizar su propiedad, reducir costes y una mayor seguridad
    Obras de mantenimiento y rehabilitación de edificios
    Obras y actuaciones de adecuación a normativas de instalaciones y servicios
    Atención de incidencias del día a día en materia de obras y mantenimiento
    Visitas a las fincas para controlar la ejecución de las obras.
    Tramitación de ayudas en la rehabilitación

  • Connector.

    Oficina 24h Virtual

    Para más comodidad, ponemos a su disposición la Oficina 24h Virtual, donde podrá consultar en línea durante 24 horas, toda la documentación en lo referente a su inmueble. Además, podrá realizar las siguientes gestiones:
    Consultar las liquidaciones, actas y presupuestos
    Notificar y solucionar incidencias de una manera rápida y eficaz
    Solicitar certificados y documentos