Un concepte d’administració adaptat a les necessitats de la seva comunitat.

COHABITAR GESTIÓ, en la seva voluntat d’innovació, desenvolupa un concepte d’administració de finques transversal. A través d’un sistema transparent i eficaç. Pel control i manteniment de la seva comunitat de propietaris:

En què consisteix Cohabitar Gestió + ?

Cohabitar Gestió +(Servei Integral) coordina tots els aspectes relacionats amb l’administració de finques. El nostre equip de professionals realitza una actuació concreta sobre cada edifici per evitar la seva degradació, i adopta una sèrie de mesures, que amb un cost irrellevant, aconsegueixen mantenir la finca en una estat permanent de seguretat i revaloració.

Aquest sistema, afegeix a la clàssica gestió econòmica i administrativa, un programa capdavanter de control i prevenció que es basa en:

  • Manteniment preventiu
  • Manteniment corrector
  • Control i supervisió de serveis

Disposem d’un model de gestió alternatiu, pensat per a Comunitats que únicament volen gaudir de l’assessorament i gestió d’un Administrador de Finques Col·legiat per qüestions comptables, normatives i legals. Demana informació sobre el nostre model: COHABITAR+MODULAR o COHABITAR+ DIGITAL.

Demani el seu pressupost sense compromís







    Persona de contacte i càrrec de comunitat*
    Adreça de l'immoble i població*
    Telèfon*
    Correu electrònic*
    Nombre de pisos:
    Nombre de pàrkings:
    Nombre de locals:
    Nombre de trasters:
    Porter/conserge:
    Piscina:
    Jardí:
    Any de construcció:
    Empreses de serveis contractades:
    Llegeixo i accepto la política de protecció de dades*

    Informació bàsica sobre Protecció de Dades
    Responsable COHABITAR GESTIÓ S.L.
    Finalitat: Gestió de l'enviament d'informació i prospecció comercial
    Legitimació: Legitimació per consentiment de l'interessat
    Destinataris: No se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
    Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional
    Ubicació: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades sol·licitant-li-ho al nostre personal , pot sol·licitar còpia al correu electrònic lopd@cohabitar.cat

    * Li informem que les dades que ens remeti a través d'aquest formulari electrònic quedaran incorporats en els sistemes d'informació de COHABITAR GESTIÓ S.L.. Aquesta comunicació s'utilitzarà exclusivament per atendre la seva petició.

    Mitjançant la indicació de les seves dades, i de conformitat amb l'establert en l'article 6 de la L.O.P.D., Un. atorga el seu consentiment inequívoc a COHABITAR GESTIÓ S.L., perquè procedeixi, en compliment de les finalitats esmentades a l'apartat anterior, al tractament de les dades personals facilitades.

    No obstant això, a qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, oposició i, si escau, cancel·lació, a través de l'adreça: EL GRECO 21 BAIXOS, VILANOVA I LA GELTRU -08800- BARCELONA
    al e-mail: lopd@cohabitar.cat

    Gestió administrativa

    • Gestió personalitzada a través de l’Oficial Administrador
    • Convocatòria i Assistència a les Juntes de propietaris
    • Redacció de les Actes de les Juntes
    • Seguiment i execució dels acords de la Junta de Propietaris
    • Control i seguiment dels estatuts i la normativa interna
    • Gestió davant d’organismes oficials i de serveis
    • Custòdia de la documentació de la Comunitat
    • Actualització d’arxius de client i adequació al Reglament General de Protecció de Dades
    • COHABITAR GESTIÓ actua com a secretari de la comunitat

    Gestió econòmica

    • Cada Comunitat té el seu propi compte bancari independent (Ordinari i Fons de Reserva)
    • Gestió comptable a temps real
    • Lliurament d’estats de comptes
    • Confecció i presentació del pressupost econòmic de l’exercici
    • Control de morositat, seguiment i cobrament, a més d’oferir assessorament jurídic (inclòs tot el procediment extrajudicial)

    Oficina Virtual

    Posem a la seva disposició l’APP COHABITAR (disponible en Android i IOS). Funciona com a Oficina Virtual, on podrà consultar en línia durant 24 hores, tota la documentació referent al seu immoble. A més, podrà realitzar les següents gestions:

    • Consultar les liquidacions, actes i pressupostos
    • Sol·licitar certificats i documents
    • Gestió d’ús dels espais comunitaris

    Programa de manteniment

    Per tal de mantenir la finca en un perfecte estat de conservació i funcionament realitzem:

    • Pla de manteniment preventiu
    • Estudi i disseny d’actuacions a desenvolupar per part de la nostra Oficina Tècnica
    • Actuacions de supervisió en:
      • Elements constructius: Exteriors / Interiors
      • Instal·lacions generals (zones comunes, ascensors, electricitat, aigua, gas, etc.)

    Control i supervisió de serveis