Un concepte d’administració adaptat a les necessitats de la seva comunitat.
COHABITAR GESTIÓ, en la seva voluntat d’innovació, desenvolupa un concepte d’administració de finques transversal. A través d’un sistema transparent i eficaç. Pel control i manteniment de la seva comunitat de propietaris:
En què consisteix Cohabitar Gestió + ?
Cohabitar Gestió +(Servei Integral) coordina tots els aspectes relacionats amb l’administració de finques. El nostre equip de professionals realitza una actuació concreta sobre cada edifici per evitar la seva degradació, i adopta una sèrie de mesures, que amb un cost irrellevant, aconsegueixen mantenir la finca en una estat permanent de seguretat i revaloració.
Aquest sistema, afegeix a la clàssica gestió econòmica i administrativa, un programa capdavanter de control i prevenció que es basa en:
- Manteniment preventiu
- Manteniment corrector
- Control i supervisió de serveis
Disposem d’un model de gestió alternatiu, pensat per a Comunitats que únicament volen gaudir de l’assessorament i gestió d’un Administrador de Finques Col·legiat per qüestions comptables, normatives i legals. Demana informació sobre el nostre model: COHABITAR+MODULAR o COHABITAR+ DIGITAL.
Demani el seu pressupost sense compromís
Informació bàsica sobre Protecció de Dades
Responsable COHABITAR GESTIÓ S.L.
Finalitat: Gestió de l'enviament d'informació i prospecció comercial
Legitimació: Legitimació per consentiment de l'interessat
Destinataris: No se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional
Ubicació: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades sol·licitant-li-ho al nostre personal , pot sol·licitar còpia al correu electrònic lopd@cohabitar.cat
* Li informem que les dades que ens remeti a través d'aquest formulari electrònic quedaran incorporats en els sistemes d'informació de COHABITAR GESTIÓ S.L.. Aquesta comunicació s'utilitzarà exclusivament per atendre la seva petició.
Mitjançant la indicació de les seves dades, i de conformitat amb l'establert en l'article 6 de la L.O.P.D., Un. atorga el seu consentiment inequívoc a COHABITAR GESTIÓ S.L., perquè procedeixi, en compliment de les finalitats esmentades a l'apartat anterior, al tractament de les dades personals facilitades.
No obstant això, a qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, oposició i, si escau, cancel·lació, a través de l'adreça: EL GRECO 21 BAIXOS, VILANOVA I LA GELTRU -08800- BARCELONA
al e-mail: lopd@cohabitar.cat
Gestió administrativa
- Gestió personalitzada a través de l’Oficial Administrador
- Convocatòria i Assistència a les Juntes de propietaris
- Redacció de les Actes de les Juntes
- Seguiment i execució dels acords de la Junta de Propietaris
- Control i seguiment dels estatuts i la normativa interna
- Gestió davant d’organismes oficials i de serveis
- Custòdia de la documentació de la Comunitat
- Actualització d’arxius de client i adequació al Reglament General de Protecció de Dades
- COHABITAR GESTIÓ actua com a secretari de la comunitat
Gestió econòmica
- Cada Comunitat té el seu propi compte bancari independent (Ordinari i Fons de Reserva)
- Gestió comptable a temps real
- Lliurament d’estats de comptes
- Confecció i presentació del pressupost econòmic de l’exercici
- Control de morositat, seguiment i cobrament, a més d’oferir assessorament jurídic (inclòs tot el procediment extrajudicial)
Oficina Virtual
Posem a la seva disposició l’APP COHABITAR (disponible en Android i IOS). Funciona com a Oficina Virtual, on podrà consultar en línia durant 24 hores, tota la documentació referent al seu immoble. A més, podrà realitzar les següents gestions:
- Consultar les liquidacions, actes i pressupostos
- Sol·licitar certificats i documents
- Gestió d’ús dels espais comunitaris
Programa de manteniment
Per tal de mantenir la finca en un perfecte estat de conservació i funcionament realitzem:
- Pla de manteniment preventiu
- Estudi i disseny d’actuacions a desenvolupar per part de la nostra Oficina Tècnica
- Actuacions de supervisió en:
- Elements constructius: Exteriors / Interiors
- Instal·lacions generals (zones comunes, ascensors, electricitat, aigua, gas, etc.)