Un concepte d’administració adaptat a les necessitats de la seva comunitat.

COHABITAR GESTIÓ, en la seva voluntat d’innovació, desenvolupa un concepte d’administració de finques transversal. A través d’un sistema transparent i eficaç, presenta 2 tipus de servei: INTEGRAL o MODULAR. Ambdós pensats per millorar el control econòmic i de manteniment de la seva comunitat de propietaris:

Cohabitar Gestió en el dia a dia de la vostra Comunitat

El servei COHABITAR GESTIÓ + coordina tots els aspectes relacionats amb l’administració de finques de manera integral, oferint un servei d’assistència 365/24h.
El nostre equip de professionals realitza una actuació concreta sobre cada edifici per evitar la seva degradació, i adopta una sèrie de mesures, que amb un cost irrellevant, aconsegueixen mantenir la finca en un estat permanent de seguretat i revaloració.
Aquest sistema afegeix a la clàssica gestió econòmica i administrativa, un programa capdavanter de control i prevenció que es basa en gestionar de manera eficient els diversos plans:

  • Manteniment preventiu
  • Manteniment corrector
  • Control i supervisió de serveis

COHABITAR GESTIÓ PUZZLE, permet a la Comunitat dissenyar el seu model de gestió com un vestit a mida tant des del vessant econòmica com d’administració: des de la clàssica gestió econòmica i administrativa, a un programa de consultoria normativa, financera i de gestió. Els camps fonamentals son:

  • Gestió financera
  • Serveis d’Administració i Consultoria
  • COHABITAR Puzzle: els nostres paquets combinats de gestió (ONLINE i PRESENCIAL)

Demani el seu pressupost sense compromís





Persona de contacte i càrrec de comunitat*
Adreça de l'immoble i població*
Telèfon*
Correu electrònic*
Nombre de pisos:
Nombre de pàrkings:
Nombre de locals:
Nombre de trasters:
Porter/conserge:
Piscina:
Jardí:
Any de construcció:
Empreses de serveis contractades:
Llegeixo i accepto la política de protecció de dades*

* Li informem que les dades que ens remeti a través d'aquest formulari electrònic quedaran incorporats en els sistemes d'informació de COHABITAR GESTIÓ S.L.. Aquesta comunicació s'utilitzarà exclusivament per atendre la seva petició.

Mitjançant la indicació de les seves dades, i de conformitat amb l'establert en l'article 6 de la L.O.P.D., Un. atorga el seu consentiment inequívoc a COHABITAR GESTIÓ S.L., perquè procedeixi, en compliment de les finalitats esmentades a l'apartat anterior, al tractament de les dades personals facilitades.

No obstant això, a qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, oposició i, si escau, cancel·lació, a través de l'adreça: EL GRECO 21 BAIXOS, VILANOVA I LA GELTRU -08800- BARCELONA
al e-mail: lopd@cohabitar.cat

Gestió administrativa

  • Gestió personalitzada a través de l’Oficial Administrador
  • Convocatòria i Assistència a les Juntes de propietaris
  • Redacció de les Actes de les Juntes
  • Seguiment i execució dels acords de la Junta de Propietaris
  • Visites a la finca periòdiques / extraordinàries
  • Control i seguiment dels estatuts i la normativa interna
  • Gestió davant d’organismes oficials i de serveis
  • Custòdia de la documentació de la Comunitat
  • Implantació, actualització d’arxius de client i adequació a la Llei Orgànica de Protecció de Dades
  • COHABITAR GESTIÓ actua com a secretari de la comunitat

Gestió econòmica

  • Cada Comunitat té el seu propi compte bancari independent (Ordinari i provisió de fons) i tots els propietaris poden visualitzar-la a la nostra APP-oficina virtual
  • Gestió comptable a temps real
  • Lliurament d’estats de comptes
  • Confecció i presentació del pressupost econòmic de l’exercici
  • Control de morositat, seguiment i cobrament, a més d’oferir assessorament jurídic (inclòs tot el procediment extrajudicial)

Oficina Virtual

Posem a la seva disposició l’APP-Oficina Virtual, on podrà consultar en línia durant 24 hores, tota la documentació referent al seu immoble. A més, podrà realitzar les següents gestions:

  • Notificar i solucionar incidències d’una manera ràpida i eficaç
  • Consultar les liquidacions, actes i pressupostos
  • Sol·licitar certificats i documents
  • Gestió d’ús dels espais comunitaris

Programa de manteniment

Per tal de mantenir la finca en un perfecte estat de conservació i funcionament realitzem:

  • Pla de programa preventiu
  • Inspeccions amb anàlisis tècniques periòdiques a la finca
  • Actuacions de supervisió en:
    • Elements constructius: Exteriors / Interiors
    • Instal·lacions generals (zones comunes, ascensors, electricitat, aigua, gas, etc.)

Control i supervisió de serveis

Com a suport del programa de manteniment, visites periòdiques a la finca, per a supervisió de:

  • Reparacions
  • Execució i compliment dels serveis contractats
  • Execució d’obres de manteniment, així com també petites reparacions
  • Altres Gestions